Keresés

2018. december 29., szombat

Könyvajánló #1

Sziasztok!
Talán már említettem, hogy nagyon-nagyon szeretek olvasni, ezért az oldalra is tervezek könyves posztokat hozni. Ezek közül íme az első, amelyet Jenny Han 'A fiúknak, akiket valaha szerettem' című könyvéről írtam.

A kötetet karácsonyra kaptam, és
-jó könyvmolyhoz méltó módon- azonnal bele is kezdtem. Sokat hallottam már a könyvről és a filmről is, csomószor megnéztem a trailert YouTube-videók előtt:). A tartalom azonban számomra is ismeretlen volt, tehát kíváncsian vágtam bele.

A tartalom röviden:

Lara Jean, a főhős egy 16 éves lány, akinek szokásává vált, hogy levelet ír, hogy lezárja magában egyes fiúkhoz való vonzódását. Öt ilyen levele van 5 különböző sráchoz, amelyeket senkinek sem mutat meg. Egy nap megtudja, hogy a leveleket valaki kiküldte, ebből szövődik a bonyodalom. A végére sok mindenről és sok mindenkiről megváltozik a véleménye, a fiúkkal a kapcsolatai is változnak. Rájön, hogy a nővérének is lehetnek titkai előtte, vagy, hogy a húga váratlan dolgokra képes.

A könyvet olvasva betekintést nyerhettem Lara Jean világába, beláthattam döntései mögé, és még ha nem is értettem egyet mindegyikkel, végig tudtam követni, mi miért is történt.

Szerintem a kötet kedves, kikapcsoló olvasmány lehet, amely inspirál arra, hogy váratlan, ismeretlen dolgokba kezdjünk.

Örülök, hogy elolvastam, a történet tetszett, az írónő nyelvezete is közel állt hozzám.

Mindent összevetve ha szereted a Vörös pöttyös könyveket, ebben sem fogsz csalódni.:)

Hamarosan új bejegyzéssel jelentkezem!
Puszi:Orsi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése