Keresés

2019. január 1., kedd

Happy 2019!❤

Sziasztok!
Először is: Boldog új évet kívánok Nektek!!!


Ebben a bejegyzésben arra gondoltam, megosztom Veletek az idei újévi fogadalmaimat, hátha inspirállak Benneteket valami hasonlóra:).

Ez az egész "új év, új én" hozzáállás igazából nem a kedvencem, mivel ha egy tucat elérhetetlen célt tűzök magam elé, hamarabb leszek túlterhelt, mint  motivált és energiától teli.
Pár kisebb, elérhető fogadalom felállítása viszont tényleg hasznos, segíthet, hogy fejlődjünk az élet különböző területein.

Szóval idén összeírtam néhány dolgot, amit remélhetőleg sikerül is megtartani:)

1. Végigvezetni a Bullet Journalomat
-a szünidő alatt volt időm, ezért belekezdtem a BuJo rajzolásába. Sajnos nálam az ilyesmi nem szokott 2 hónapnál tovább tartani, de bízom benne, hogy sikerülni fog.

2. Folyamatosan tanulni
-sajnos általában mindent az utolsó utáni pillanatra hagyok, így ha a suliban jön egy húzósabb hét, azt általában totálisan kimerülve zárom. Erre jó megoldás lenne, ha akkor tanulnék előre, amikor nincs semmi fontos másnapra.

3. Bátorságot gyűjteni és döntéseket hozni
-ez az egyik gyenge pontom, így sokszor inkább megvárom, míg magától eldől az adott szituáció. ezzel a ponttal érzem, hogy problémáim lesznek, de ha csak egy döntést hozok is meg 2019-ben, már akkor elégedett leszek:)

4. Odafigyelni arra, mennyit iszom(nyilván vizet)
-tudom-tudom, a másfél liter víz/nap az alap...de van, hogy annyira elfoglalt vagyok, hogy csak délután jut eszembe inni egy pohár vizet. Ezen mindenképp szeretnék változtatni:D

Ezek lennének az én kis "fogadalmaim", remélem, Titeket is inspiráltalak valami ilyesmire. Ha van újévifogadalom-listátok, szívesen elolvasom, hátha megjön a kedvem a saját listám kibővítéséhez. Ha szeretnétek nekem elküldeni, Instagramon megtalálhattok:)

Még egyszer BÚÉK!!!
Puszi: Orsi:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése