Keresés

2019. január 26., szombat

Könyvajánló #2

Sziasztok!

Nos, igen, megint egy könyvajánló.
Hogy nem olvasok-e túl sokat? Olyan nincs☺️
Igazából ezt a könyvet már nem először olvastam, de amikor a kezembe fogom, újra és újra elvarázsol, ezért úgy gondoltam, megosztom Veletek is. Hogy melyik könyvről van szó? A fenti leírás számtalan könyvre jellemző,azonban a mai bejegyzés témája Stephanie Perkins műve, amelynek címe Lola és a szomszéd srác.

A könyv tartalmából:

Lola, vagyis a 17 éves Dolores Nolan imádja a hajmeresztően furcsa ruhakombinációkat, apukáival szuper a viszonya, kapcsolatában is nagyon boldog,amikor bekövetkezik a katasztrófa: visszaköltözik a szomszédba a Bell család. A Bell ikrek,-Cricket és Calliope-egykor fájdalmas nyomot hagytak Lolában, és most ezek az érzések újra felébrednek.A kérdés csak az, vajon Lola mit kezd velük?

Azt hiszem, az, hogy többször is elolvastam a kötetet, magyarázatot ad arra, mennyire megszerettem. Lola gondolkodását könnyen át tudom érezni, néha a döntésképtelenségében felfedeztem magamat:)
 Valamiért sokadszorra olvasva is fenn tudta tartani a könyv az érdeklődésemet, várakozással telve követtem végig Lola és Max kapcsolatát, majd annak végét.
A könyvet csak ajánlani tudom, persze csak ha szereted a kissé kusza, ámde romantikus és édes történeteket. A Vörös pöttyös könyvek ezúttal sem okoztak csalódást. :)

Ha Neked is van véleményed a könyvről, Instagramon megoszthatod velem, örömmel elolvasom.:)

Hamarosan jelentkezem!
Puszi:Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése